Asistenţi şi stagiari din Franţa
| Activitatea/proiectul | Asistenţi şi stagiari din Franţa | |
| 1. | Perioada în care s-a derulat | Anii şcolari 2014-2015 şi 2015-2016 |
| 2. | Grup ţintă şi beneficiari, la nivelul parteneriatului | – Asistenţi şi stagiari francezi:1. Lycia Dobé, de la Universitatea Lumière, Lyon 2, Franţa
2. Noëllie Binggeli, de la Universitatea din Bourgogne, Franţa 3. Amélie Lambey, de la Universitatea din Bourgogne, Franţa – Profesori şi elevi din Colegiul Naţional „Mihai Eminescu” Baia Mare |
| 3. | Coordonator | Colaboratori : Ileana Vasilescu, director adjunct, mentor asistenţi şi stagiariCatedra de limba franceză |
| 4. | Obiective | – dobândirea/aprofundarea cunoştinţelor de limba franceză prin intermediul activităţilor specifice, conform proiectului comun– transmiterea de (noi) valori culturale francofone şi europene
– dobândirea şi/sau îmbunătăţirea unor competenţe, conform cu CECRL |
| 5. | Ariile curriculare implicate | Limbă şi comunicare |
| 6. | Produsele finale si rezultatele obţinute şi gradul lor de utilizare concretă la nivelul parteneriatului, al instituţiei şi în afara acesteia | Articole în presa locală şi centralăArticole în revistele liceului (Eminesciana, Le Voyageur francophone)
Diverse produse specifice orelor de limba franceză, respectiv DNL (geografie) |
| 7. | Metodele de evaluare si de diseminare folosite | – chestionare;– întâlniri de lucru cu inspectorul de specialitate şi cu inspectorul pentru programe internaţional;
– monitorizare permanentă de către direcţiunea colegiului; |
| 8. | Impactul (asupra instituţiei, personalului şcolii, elevilor, părinţilor, comunităţii locale, etc.) | Creşterea prestigiului instituţiei la nivel local, inclusiv printre părinţii potenţialilor viitori elevi ai colegiului nostru, la nivel naţional şi internaţional |
| 9. | Caracterul inovator | În ultimii ani, am fost în repetate rânduri preferaţi de cei care au solicitat o şcoală gazdă pentru stagiile de formare. |
| 10. | Sustenabilitatea activităţilor desfăşurate şi a rezultatelor obţinute la nivel instituţional şi la nivelul parteneriatului | Proiectul este sprijinit de Agenţiile Socrates din România şi din Franţa, de MECTS şi ISJMM. |