Utilizarea instrumentelor on-line în educație
Activitatea/proiectul | Utilizarea instrumentelor on-line în educație | |
1. | Perioada în care s-a derulat | Anul școlar 2014-2015 |
2. | Grup ţintă şi beneficiari, la nivelul parteneriatului | Profesori de toate specialitățile din instituțiile educaționale ale României |
3. | Coordonator | Junior Achievement, în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale, protocol nr. 10184,/12.05.2003 |
4. | Obiective | Ø formarea profesorilor în folosirea instrumentelor on-line pentru optimizarea procesului instructiv-educativ
Ø utilizarea instrumentelor on-line în procesul instructiv-educativ |
5. | Ariile curriculare implicate | TIC |
6. | Produsele finale si rezultatele obţinute şi gradul lor de utilizare concretă la nivelul parteneriatului, al instituţiei şi în afara acesteia | Ø utilizarea încrezătoare a uneltelor Google
Ø crearea de materiale folosind uneltele Google puse la dispoziție Ø crearea de ore care să integreze instrumentele on-line Google la clasă |
7. | Metodele de evaluare si de diseminare folosite | Ø Crearea de produse didactice care utilizează instrumentele on-line Google
Ø Crearea de planuri de lecție care să integreze instrumentele on-line Google Ø Diseminare în cadrul grupului destinat și închis Google for Education |
8. | Impactul (asupra instituţiei, personalului şcolii, elevilor, părinţilor, comunităţii locale, etc.) | Ø Creșterea calității instructiv-educative ale orelor prin integrarea uneltelor electronice puse la dispoziție de Google pentru o mai mare motivație pentru învățare a elevilor.
Ø Eficientizarea creării și susținerii de ore la clasă Ø Eficientizarea procesului de predare-învățare |
9. | Caracterul inovator | Integrarea instrumentelor on-line în educație și atragerea elevilor pentru învățare |
10. | Sustenabilitatea activităţilor desfăşurate şi a rezultatelor obţinute la nivel instituţional şi la nivelul parteneriatului | Programul este susținut de Junior Achievement, în parteneriat cu Ministerul Educației Naționale, în baza protocolului nr. 10184/12.05.2003 |